Sol·licitud Benestar Social


Modalitats per accedir al tràmit

Demanda d'informació, orientació, assessorament i intervenció als serveis socials municipals.

Es tracta de la primera presa de contacte amb la persona interessada durant la qual el personal tècnic de serveis socials recull la demanda i valora si es pot oferir un recurs dels serveis socials.

Aquest tràmit és la sol·licitud d'informació, juntament amb el consentiment informat per tal de poder obrir un expedient. Per aquest motiu, totes les persones majors d'edat que formen part del nucli familiar, han de signar l'annex 1.

 

Qualsevol persona física resident al municipi de Sant Llorenç des Cardassar.

  • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
  • Recurs Contenciós Administratiu (termini d'interposició: dos mesos)
  • 3 mesos
  • Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és negatiu

MODALITAT TELEMÀTICA:

A la Seu Electrònica de la Ajuntament de Sant Llorenç:

Al Registre electrònic central (REC):

 

MODALITAT PRESENCIAL:

El personal tècnic aten amb cita prèvia. Per demanar cita podeu fer-ho per telèfon:

Sant Llorenç i Son Carrió
Telf. 971 569 549

Zona costanera
Telf. 971 812 083

o acudir a les dependències del Departament de Benestar Social:

  • Sant Llorenç

Departament de Benestar Social
Carrer Major, 7
07530 Sant Llorenç des Cardassar
Telf. 971 569 549 · Fax 971 838 544

 

  • Son Carrió

Delegació de Son Carrió
Mossèn Alcover, 1
07540 Son Carrió
(Dimarts de 10h a 12h)
Telf. 971 569 261

 

  • Sa Coma

Delegació de sa Coma
Carrer Mare Selva, 2
07560 Sa Coma
Telf. 971 812 083 · Fax 971 811 502

Accedeix als processos selectius de personal

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la navegació. Saber més