Sol·licitud / instància genèrica

Descripció

És un formulari / document normalitzat per presentar qualesevol demanda, tràmit o comunicat de forma genèrica a l'Ajuntament.

Podeu fer servir aquest formulari / document general d'instància quan no existeixi un tràmit definit per un formulari específic per a la gestió que heu de realitzar. En aquesta Seu disposeu d'una relació de tràmits municipals amb tota la informació relativa al procediment i la documentació requerida mitjançant el catàleg de procediments.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona o entitat que vulgui comunicar qualsevol tema a l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

Quan cal sol·licitar-ho?

Quan es vulgui demanar, comunicar o tramitar qualsevol acte a l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i no existeixi un tràmit específic definit per a dur-ho a terme.

Documentació a presentar
  • Sol·licitud de l'interessat
  • La documentació necessària segons el tipus de tràmit / sol·licitud de que es tracti.
Imposts i taxes

Tràmit gratuït.

Actuacions a realitzar per part del sol·licitant

Presentació de la sol·licitud presencialment, per correu postal o telemàticament, acompanyada de la documentació esmentada a l'apartat documentació a presentar.

Recursos

 No aplicables.

Ordenances

No aplicables.

On cal dirigir-se?

A la Seu Electrònica o a qualsevol de les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar:

  • Sant Llorenç

Servei d'Atenció al Ciutadà
Plaça Ajuntament, 1
07530 Sant Llorenç des Cardassar
Telf. 971 838 393 · Fax 971 838 094

  • Son Carrió

Delegació de Son Carrió
Carrer Major, 7
07540 Son Carrió
Telf. 971 569 619 · Fax 971 838 004

  • Sa Coma

Delegació de Sa Coma
Carrer Mare Selva,
07687 Sa Coma
Telf. 971 812 083 · Fax 971 811 502

Accedeix als processos selectius de personal

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la navegació. Saber més